Gyártmány: VAZ (СДЕЛАНО В CCCP)
Típus: LADA 2107
Hivatalos versenyautó
Motor: 1500 cm3 láncos
Hengerfej: bővített csatornás,
Teljesítmény: ~ Nem kevés LE :D
Ablakok: Hátsó ablakok sötétítve
Akkumulátor: Motortérben, megfelelően rögzítve
Áramtalanító: Folyamatban
Bukóketrec: Bokros Sándor féle
Differenciálmű: Heggesztett diffi
Elektronika: Nagyfeszültségű trafó, kapcsolható elektromos ventilátor
Fék: Brembo racing
Féltengelyek: Ipari csapágyas
Futómű: Erősített, nyomtáv-szélesítések 2 cm/oldal , hátul Níva rugók!
Gumi: Változó
Gyújtás: Elektronikus (VW)
Karosszéria: Erősített, hegesztett csővel, a felesleges kárpitok eltávolítva, egyedi ajtókárpitok, biztonsági hátsó „gyermekzár”
Kerekek: 6x13 vagy 6x14 vagy 7x15”
Kerékagy: Tőcsavaros
Kipufogó: 50-es,
Kormány: Dino sportkormány
Kormánymű: csapágyazott
Kuplung: Sachs MFZ 310
Lengéscsillapítás: Bilstein
Műszerfal: Egyenlőre gyári
Nyomtáv: oldalanként 20 mm-es pogácsákkal szélesített és még szélesíthető.
Övek: 3 pontos Schroth
Sárvédőívek: peremezve
Székek / Ülések: Kagylóülés (No name 2 db)
Tűzoltórendszer:
Váltómű: Egyenlőre széria
Váltókar: Erősített, csavarozott golflabdás
…….. és még sok egyéb átalakítás |